2014. november 5., szerda

Körmöcske

Ritkán szoktam körmöcskézni, mivel folyton rámegy a körmöm. Viszont egész jó dolgokat lehet készíteni vele. Tavaly még egy bunda sál nyakláncok csináltam, most csak ékszerként funkciónál. Bár elég vaskos ékszerek. De akinek van gusztusa hozzá az elhordja. Mellesleg meleg is. Bár szerettem volna színátmenetes fonalból készíteni, nem olcsó a fonala. Hogy miért is nem, az ott kezdődik, hogy körmöm kímélése érdekében vettem egy tekerős körmöcskét. Ebbe viszont nem mindegy milyen fonallal dolgozunk. Mivel a belső kör átmérője 1 cm. Így az itthon lévő cirmos fonalaim kiestek a rostán, mert nem bírt velük. Kell a rugalmasság. Mivel két szín volt csak a fonalból, valahogy mozgalmassá kellett tenni. A nagyon vastag eleinte sálnak indult, de ahogy egyre csak tekertem körbe elvesztette sál jellegét. Viszont mindkét oldala használható vaskoslánc lett belőle. A másik az a shamballa karkötők mintájára készült fonással próbálkoztam. Mivel nem lett egyforma hosszú a két szövés a maradékból egy picike virágra futotta.


Nincsenek megjegyzések: