2012. február 12., vasárnap

Farsang

Mint gyerekes anyukának, engem is utolért a rém. Vagyis hogy készítsünk gyorsan jelmezt, ha sürget az idő és ha hetente más akar lenni a gyerek. Kezdetben a lányom Hableány akart lenni. Rémeket láttam, hogy hogy fog elesni egy hal farkincába egy vörös hajzuhatag alól kikandikálva, amit folyton rázna. Végül 3 hét múlva kijelentette kutya lesz. Lelkesen vauzott. Kezdtem megkönnyebbülni, talán nem lesz sok munkám a jelmezzel. Egy hétre rá jött az új ötlet cica lesz. Ezt a tervet tartottuk. Jött a kérdés még is milyen? Hát fehér semmi faksznival. Bebújtunk a ruhásszekrénybe, harisnya van, póló nincs. Sikítottunk az ismerősöknek, végül Mamó megvett egy pólót fehérbe. Jött a többi. Farkinca egyszerű félbehajtott henger, nem volt tömve mert dupla széles volt így a varrásszélessége volt a tömés. (polárból készült) A fül egyszerű volt de kérdés hogy mire varrjam föl. No sapi zárt helyen hülyeség, plusz meleg, gyerek sem szívesen tartja a fején. Gumi pánt az még jó lett volna de folyton dülöngél, végül maradtam a gyerek hajráfjánál. A füleket rombuszból készítettem egyik háromszögbe felvarrtam filcből a fülbelsőt, majd félbe hajtottam és alulról egy szentivel följebb kezdve a varrás és egy centivel előtt abbahagyva varrtam össze a fület. Kifordítani már nehezebb volt. Felhúztam a füleket a hajráfra és már hordható is volt a fül. Már csak a smink kellett hozzá és megszületett a macskám. Valódi macsek, mert bőszen nyávogott még fényképezés alatt is. :)



Nincsenek megjegyzések: