2016. május 29., vasárnap

Lea visszatér

- Sziasztok Lányok! Meghoztam a meglepetést! - jött be Lea kezében egy székkel.
- Helló! - örült meg neki Asha - Már nagyon vártalak.


- Szia! Igen nagyon vártunk már téged. - kezdte McKeyla's - De miért két darabból áll a szék?
- Mert nem tudtam milyen színűre szeretnétek festeni az asztalt. -Kezdte Lea a magyarázatot. - De mivel az ágy úgy egyébként barna, gondoltam a kék ülés huzat jó lesz. Persze ha kifogás van ellene akkor kicserélhetem, ezen ne múljék. 


- Szerintem ez megfelel. Ki lehet próbálni? Nagyon jó széknek látszik. - kérdezte McKeyla's
- Hát persze! Csak rá kell rakni a széklapot a vázra és így is megmarad, de festés után mindenképpen ragasztani kell. -mondta Lea
Ezzel lerakta a széket hogy McKeyla's kipróbálja. 
- Nagyon jó. Kényelmes és jó a lábamnak is.


- Kipróbálhatom én is? - kérdezte Asha
- Igen. - jött a válasz - De vidd az asztalhoz.



- Lányok ez szuper! Nagyon passzol az asztalhoz. - lelkesedett be Asha


- Ez lesz az én igazgatói irodám berendezése. Mit szóltok hozzá? - ezzel felrakta a lábait Asha az asztal lapjára.
- Lányok nem is mondtam, hogy nagyszerűre sikeredett ez az asztal. Bár én nem léc lábakat gondoltam, hanem fal részest. De így is nagyszerű lett. Ki tervezte meg? - kérdezte Lea
McKeyla's.
- Asha. - jött egyszerre a két lány válasza
- Na de lányok! Akkor most kié?


Végül a két lány egymás szavába vágva mesélni kezdték. Megbeszélték mikor állnak neki a festésnek. Végül úgy ellazultak, hogy Asha elfelejtette McKeyla's stílusát. És McKeyla's sem piszkálta többet Ashát. 


Folyt. köv.

1 megjegyzés:

luna írta...

Édes a pihenés :) Ügyesek a lányaid :)