2016. május 8., vasárnap

Megnyitó

Végre eljött a baba kiállítás megnyitója. Voltaképpen már vártam, de sajnos mégis csalódott voltam. Mintha erejét vesztette volna a kiállítás. Nem találtam meg benne a régi hangulatot. Győrbe annyira más volt, több ember munkája került beadásra. A tér is nagyobb volt. Én már csak tiszteletből megyek, versenyre nem jelentkezek már. Voltaképpen egyetlen egy ismerős arcot láttam a tömegbe. Amúgy a kiállítás a Hegyvidék Galériában van. Cim: 1122 Budapest, Vájosmajor utca 16.
 ://www.facebook.com/hegyvidekgaleria

A kiállító terem nekem kicsi volt, így még jobban feltűnt hogy kevés baba érkezett a kiállításra. Ettől függetlenül, nagyon jó babák voltak és mint mindig akadt olyan aki újat tudott mutatni. A kedvenceim továbbra is a nemezelt figurák voltak. Viszont most sokaltam a porcelán reborn babákat mert szokásuk szerint ezek nagyok voltak. Igaz szépek, de nem az én ízlésem.

De lássuk az ízelítőt. Amúgy nem lett lefotózva minden, mert ott volt az HTV és foglalta a helyet, plusz a kiállítók gyerekekkel, ismerősökkel jöttek, iszonyat tömeg gyűlt össze a galériába. Örülhettem, ha le tudtam fotózni valamit jól.

Az első amit láttam és ami megfogott az ez a csigahát, tele hal leányokkal. A csigaház magassága kb. 60-70 cm magas. A babák jó ha 6-7 cm-ek voltak. A miniatűr berendezések nagyon jók voltak. Főleg a mini földgömb és zongora tetszett.





A megszokott porcelán babák. És rebornok.





A népviseletes babák szintén nem maradtak ki.




A nemezes kedvencek. Most nagyon jól sikerültek.



Ez a lovas igazi ász. Első díjas is lett.



És ide jön még a többi. Mackók, korhű, egy barbis Turandot. Érdekes Hárman választottuk ez témának. Volt sakk készlet is. Megjegyzem lenyúlták az ötletemet, de még nincs veszve semmi, mert én 32 figurát szabtam. Itt meg csak annyi van, ami a táblán látható. Jó lenne elkészülni vele, mert babázni és sakkozni egyszerre marha jó lehet. Csak a belevaló töltőgranulátum drága és nehezen beszerezhető.







Szóval szépek voltak. Érdemes elmenni a kiállításra. Már aki budapesti. Ezek csak fotók. Élőben sokkal jobb. Plusz az az élmény, hogy legszívesebben hazahoznád őket.

1 megjegyzés:

Vik írta...

Hű, de komoly! Na ide én is elnézek, ha időm engedi. Nálam a csigaház az abszolút nyeró, az nagyon tuti. Szép képeket készítettél.