2016. május 26., csütörtök

Krumplis zacsik mellé csoki tolltartó

Készült még egy pár chips-es zacsi. De úgy belejöttem, hogy gyártottam egy táblacsokisból tolltartót. Viszont olyan cselesre sikerült, hogy valakinek a kezébe nyomtam és csak azt hajtogatta, hogy nem kér belőle. Mikor megfordítottam már látható volt a cipzár, de még egy darabig tovább tiltakoztak annyira, megzavarja az embert a csomagolás. :)))
Most gyűjtögetem a papírokat, mert egy komplett táskát is akarok csinálni belőlük. Viszont van egy érdekes dolog, amire nem is gondoltam. Elvégre ezek a zacsik szemétbe mennek, ha kiesszük a tartalmát. Olvastam egy blog bejegyzést, miszerint ezeknek a zacsiknak a felhasználása, ha cégszerűen eladásra készül, engedélyt kell kérni a gyártótól. Kiderült, hogy a Milka ezt nem engedélyezi, csak saját használatra.





1 megjegyzés:

luna írta...

Még mindig nagyon tetszenek :)
A csokis is nagyon jó lett, ügyi vagy, gratulálok :)