2016. június 2., csütörtök

A festés

Eljött a festés napja. Minden bútor elő volt készítve. Még a fiókok is kiszedve a helyükről.


Asha-nak sikerült beszereznie hasonló árnyalatú festékeket.
- Jaj nekem! Iszonyúan nehezek ezek a festék dobozok! - Ezzel majd hogy rá nem esett a dobozokra miközben lerakta őket.


- Itt vannak az esetek is. Elég nehezek ezek is, mert a tervező méretűek voltak csak. - pakolt le mindent Asha


- Na jó leülök amíg megjön Lea.
Ezzel hátra se nézve azzal a tudattal hogy mögötte van a szék, fogta magát és leült. A gödörbe. Mert, mivel festéshez volt készítve a szék, nem volt rajta az ülő rész.
- Jaj!! Beszorultam! -sopánkodott Asha.
És valóban, mert aki lendületből ül bele az nagyot is zuhan.
- Ó jaj! Hogy fogok én ebből kimászni? Segítség! Segítsen valaki!


- Mi ez a jajgatás? - érkezett meg Lea


- Segíts már Lea! Beszorultam ebbe a székbe, úgy érzem ki se fogok jönni belőle.
- No hát ez jól kezdődik mondhatom. - pakolt le Lea, hogy segítsen kihúzni a székből Asha-t.
- Hogy jutott egyáltalán beleülni a székbe? Jó hogy nem tört össze.
- Nehéz volt a cucc amit cipeltem, gondoltam lepihenek és sajnos nem néztem hátra. Add már a kezedet kérlek!


Lea megragadta Asha kezét és nagy lendülettel kirántotta Ashát a székből. Igen ám, de a festékes dobozok útban voltak így hátra eset Asha meg rá.


- Hát ez aztán jól kezdődik. - ismételte meg magát Lea.
- Jó bocsi, nem így akartam indítani ezt a melót. - szabadkozott Asha - Állj föl, mert meg akarom mutatni a festékeket.


- No ezt a két festéket találtam, ami hasonlít az ágyakhoz.
-  Hihi. - vigyorgott Lea - A barna az barna.
- Hát igen. A világos az gesztenye szín a sötét meg föld.


- Na jó akkor kezdjük el a munkát. Hoztam védő ruhát meg kendőt. - nyújtotta át Lea Asha-nak a védő ruhát. - Vegyük fel aztán kezdődjék a munka.


Azzal a lányok magukra húzták a védő ruhát.
- Szerinted hogy nézünk ki mi ebbe? Tükörbe se merek nézni. - mondta Asha
- Ugyan minek, ha festékes leszel nem hogy szép, hanem egyenesen tarka leszel. Amúgy meg úgy is csak ketten vagyunk. Látogatókat nem várunk.
- Ez igaz. Kezdhetem én a festés? - kérdezte Asha
- Hát persze. - jött a válasz


 - Akkor a gesztenye színnel kezdünk. - ezzel Asha belemártotta a festékbe az esetett és neki fogott az első fiók festésének. És szépen sorba, lefestették a fiókokat, a széket és az asztalt.


Pár óra múlva.

- Hát ezzel megvagyunk. - mondta Asha.


- Ó, még nem. Nézd, itt még vannak fehér foltok, ezeket még ki kell javítani. - vett kézbe egy kisebb esetet Lea.


Már csak a sötét színnel való maszatolásos díszítés volt még hátra. Ezt úgy szintén Lea csinálta meg.


- No most már igazán készen vagyunk vele. - mondta Lea
- Igen és már meg is száradt. - jegyezte meg Asha - Jó festéket választottam. Ideje lesz leülnöm.
- Vigyázz! - jajdult fel Lea
- Nyugi. Már megragasztottam az ülést amíg te festettél.
- Ja jól van. Észre se vettem.
- Feltűnt hogy nagyon koncentrálsz.


- Nagyon jó lett a színe. Mostmár csak be kell vinni a szobába. - jegyezte meg Asha


Ezzel a két lány megragadta az asztalt és a szobalakók legnagyobb ámulatára és örömére, bevitték a helyére.


- Csajok ez nagyon ász lett! - lelkesedett McKeyla's - Szinte sajnálom hogy nem voltam ott a festésen.
- Nagyon tetszik a színe - lelkendezett Bríden is.
- Ez egy kicsit sötétebb lett mint az ágyunk- mondta Swan
- Annyi baj legyen? Asha csak ilyen festéket talált. Mégse darabolhatta fel az ágyat hogy szín mintát vigyen. - védte Lea Asha-t


- Nem piszkálódásképp mondtam. - védekezett Swan - Nekem nagyon is tetszik, amit csináltatok. Ráadásul én élvezhetem a gyümölcsöt, hiszen az én szobámba van.
- Szobánkba. - javította ki Briden.
- Amúgy viccesen néztek ki ebbe a zacskóba.
- Hát köszi. - húzta el a száját Asha a megjegyzésre.
- Lányok! Nehogy már ezen veszekedjetek. - jegyezte meg Lea - Amúgy meg nem zacskó hanem védő ruha. Jobb ez mint egy textil ruhát összekenni, még ha ki is dobjuk azt. Tudjátok én mindig újra hasznosítok.
- Hát nagyon szépen köszönjük a munkátokat lányok. - köszönte meg Swan a két lánynak. Eztán már ennél az asztalnál írjuk az új ötleteket.


Folyt. köv.

1 megjegyzés:

Vik írta...

Szuper lett az asztal! És a lányok valóban jó munkát végeztek :) Ügyesek nagyon!