2015. február 14., szombat

Mini világ kellékei

Már többször szerettem volna bemutatni mit is találtam kiegészítőknek, de sajnos gyerekkéz széthordta még fotózás előtt. Most viszont előkotortam a megmaradtakat. Úgy ahogy szettenként sikerült össze kotorni. A hiányosabbaknál megpróbáltam komplett képet keresni a netten. Elég nehéz, de azért találtunk.

Először is ott kezdeném, hogy e tárgyak beszerzési színtere az Ázsiai centerben található Galaxi játékáruház. A nettes oldalán sajnos nincs benne a katalógusukba, tehát személyesen kell érte menni. Egy szett ára 150 ft. Ezt azért írom így mert a vaterán találtam olyat, ahol ennek 8 szorosáért árulják.

Voltaképpen tudom üdvözölni ezeket az apróságokat, de egy valamit nem: RÓZSASZÍN!!
Mindegy hogy mi a tárgy funkciója akkor is. de legalább a kaják nem azok.

A csomagolása:


Eddig ez tetszik a legjobban. Étkészlet edényekkel. Ez egy nagyon jó kivitel. 4 személyes teríték poharakkal tálcával evőeszközökkel - még sütis kanál is van. vízforraló, 3 lábas.



A következő egy kozmetikai szett. Na itt őrültem meg igazán, hogy minden rózsaszín púdertől kezdve a flakonon át a tubusig.


De hogy a sütővas és az olló rózsaszín... az olló nyitható és a sütővas is mozgatható egy kicsit.


És itt vannak a régiek amiket épp hogy össze tudtam kotorni.

Boros állvány üvegekkel. Az eredeti szettbe 8 üveg van.


Az ünnepi teríték. Gyertyatartóval, gyümölcstállal, jégtartóval és az alanti képen az ezüst kiöntővel. És egy palack itallal. Felcseréltem a két szettet véletlenül mert a tálca viszont a kávéskészlethez van, amiből csak ennyit találtam meg. Hiányzik innen a cukor tartó és tej kiöntő. A szett 4 fős. 



És ami végre nem rózsaszín, az az élelmiszeres csomagok. Van egy egészséges zöldség-gyümölcs variáció és van a konzerv. A kicsomagolatlan foton látszik mi tartozik egybe, mert megint össze kevertem.



És miközben próbáltam keresgélni ezeket a kiegészítőket találtam egy olyat amivel még nem találkoztam eddig a boltba. Ezt az amazon -on találtam, rövid italos szett. Nagyon csípem remélem itthon is megfordul még a galaxiba.




3 megjegyzés:

Nőszirom írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Nőszirom írta...

Szuper aranyosak, képzeld már én is bevásároltam. Köszönöm szépen az infót!

Nőszirom írta...

http://ilsalottodellerose.blogspot.hu/
Amiket itt láttam az valami csoda, minden mozog és nagyon cuki. Nálunk szerintem sohasem lesz ilyen, pedig tudnék válogatni.