2015. február 7., szombat

Első kardigán

 Kötöttünk. Új hústűvel, vékonyabbal, lustán. Rengeteg maradt a kedvenc horgoló fonalamból. Ja mert csak egy felsőt kötöttem belőle. Most megpróbálkoztam egy kardigánnal. Be kell valljam nem ez lesz a kedvenc idő töltésem, de néha jólesik böhöm gépek, meg számolgatós füzetek nélkül csak úgy berogyni a kipárnázott kanapéra, és csinálni valamit. A kötögetés pont megfelel erre. A vicc az egészben az, hogy nem is kanapén, de még csak nem is otthon kötögettem, hanem kemény széken váróban, munkaszünetekben.
Sajnos az új hústű nem bizonyult jó dolognak, pedig vékonyabb volt. De nagyon nem tudtam vele rendesen kötni, úgy csúszkáltak a szemek. Hát nem is lett szép egyenletes a mintája, de lehet, hogy ez most lustaságból ered. Kardigánka könyékig érő. Aki kapta volna az Cerise Hood lett volna, de mivel most olyan jól bebugyoláltam a kimonóba, másra adtam. Történetesen Cleónak adtuk át az új szerelést. Meg is próbáltunk vele valami divatlapos póz beállítást. Egész jó lett, csak hiányzik a lap mögüle. :)




2 megjegyzés:

Boróka írta...

Szerintem gyönyörű lett, nekem nagyon tetszik. :-)

Eye írta...

Titeket nézve kezd frusztrálni, hogy én nem tudok kötni :D
Nagyon klassz lett!
És ezért a Cleo-ért is irigyellek, gyönyörű. Nekem van belőle három változatom, de egyikkel sem vagyok elégedett.