2015. február 12., csütörtök

Ilyen volt ilyen lett a kicsike

Amikor az embert a környezete megérti, hogy mit csinál, és hogy mit jelent neki és ehhez kap segítséget, akkor úgy örülhet mint egy kisgyerek. Nos így jött le, hogy az én környezetem tudja, hogy babát kidobni tilos, hátha jó lesz ez még nálam valamire. Így került a kezem közé egy egy kicsi lány. Ne gondoljatok minőségi babára. De én most pont ennek örültem meg a legjobban. Végtére is nem kell minőségi babát tönkretenni a kísérletezésemmel.

Ez itt az átalakítandó baba. Eredetileg rózsaszín kétcopfos haja volt, ami körbe a fejen és középvonalon volt bevarrva. Bóvli minőséghez tartozik az is, hogy semmi perc alatt kilehetett tépni egy csokorba.


 Letaroltam az arcát. Mivel nem igazán van itthon semmilyen hígítóm, körömlakk lemosóval estem neki. Keservesen jött le, de a száját nem tudtam teljesen letörölni.


Aztán végre beszereztem a cerkákat, és nekiestem a babának. Elsőre nem sikerült elfogadható arányokat hozni, így újból lemostam. Legnagyobb megrökönyödésemre, elég nehéz volt a lemosás. Összehoztunk másodjára egy szelídebb sminket. Sajnos a fehér cerka nem fogott úgy ahogy kellett az festékkel lett pótolva. Amúgy az arca nincs még lefixálva.

Legközelebb majd jobb képet próbálok csinálni.


Végül az egyik akciós figura parókáját adtam rá, hogy lássuk milyen lesz hajjal. Egész jó a frufruja miatt. De mivel a parcsi nagy rá, majd kap egy rendes hajazást.



Most már tudom, hogy mi várható az átalakításoknál, csak egy normális lemosót kell keresnem.

3 megjegyzés:

Boróka írta...

Úgy látszik ez a babafajta az, ami leginkább arra teremtődött, hogy átalakítsák. Én is ilyen babából csináltam a lidérc karaktereket.
Nagyon édi lett a tiéd, olyan kis természetes, a haja is remek. Kíváncsi volnék milyen ruhát csinálnál neki! :-)

dreschma írta...

MIlyen lemosót találtál és mivel fixálod?

csevi írta...

Hát ezt a babát körömlaklemosóval tisztítottam meg, de már vettem festék hígítót. Fixálónak meg matt grafikai fixativ spray-t vettem. Azt még nem használtam, mert hajazom a lányt és dörzsölöm közbe a fejét, amit, majd meg kell erősíteni.