2015. február 10., kedd

És megint farsang

Az anyák rémálma marad. Főleg ha a gyerek az extra minőségbe tartozó modellt választ. Vagyis komplett ruha. De azért hajrá leleményesség! És ha a gyerek is elfogadja az ízlés ficamot akkor nyert ügyünk van.

A kívánt jelmez: Belle báli ruhája. (ne az alkonyati Bellére gondoljatok, mert annyira még nem vérengzős a lányom)


Hát bizony első reakcióm az volt, veszek egy jelmezt. Ám piszkosul csípte a szememet az ára, plusz hova veszi ezt fel még farsangon kívül. Azért elküldtem embereket túriba, nézzenek körül. Találtunk is egy sárga ruhát. Igaz nem ejtett vállút, de mínuszokba ne várják tőlem, hogy hagyom betegre fagyni a gyereket.


Eztán már csak sárga bélés anyagra vadásztam. Abból kanyarítottunk földig érő fazont. A bélés a szoknya bélésre van varrva, mert a ruha kétrétegű. Egy sötétebb sárga csíkból jöhetett a díszítő szalag ami takarta is az alsó szoknya elállását.


Mivel a ruha kissé nagy még őméltóságára, muszáj övet rakni a derekára. Ettől majd szép karcsúnak is tűnik.


Már csak egy könyékig érő kesztyűre volt szükség. Mivel maradt még bélés anyagom, abból varrtam. Körberajzoltam a leány kezét ujjastól. Először csak ujj nélkülit akartam, ami háromszögbe csúcsosodik és gumival ujjra kell húzni. De hát pont a kesztyűje miatt volt oda érte a leány. Na meg hogy sárga. Megkértem, hogy vegye föl egy fotó erejéig. Azt mondja majd farsangon. Pechemre szülőmentes farsang fotózni sem tudom.


És most örülhetek, hogy nem komplett jelmezt vettem. Farsang után lebontjuk és van egy ünneplő ruhánk.

1 megjegyzés:

Bambuc írta...

Nagyon ötletes és pénztárcakímélő megoldás! Nekem is tetszett mindig Belle ruhája - kedvencem a sárga szín és változatai)

Most épp reménytelenül próbáltam egy 1991-es kiadású Mattel Belle babára alkudni, hiába. Pedig nagyon helyes arca van.

Ja és az "Egyszer volt, hol nem volt" sorozatot nézem, szóval minden tekintetben érdekelt vagyok Belle személyisége iránt.
(az én lányom meg szürke mókus lesz:-)