2014. augusztus 19., kedd

Vörös démon

Kezelésbe vettem Miss Hong Kong fejet. Megpróbáltam ezt is leszedni a testről. Hát sikerült is bár szűkös volt. Kihuzigáltam minden szál haját vagy inkább csak annak csonkját. És kaptam egy tök kopasz fejet. Na meg a hatalmas lyukat a fejtetőn. Sajnos ez a lyuk már rajta volt mikor átvettem, de az arca miatt nem tudtam ott hagyni.




Aztán elővettem a vörös parókát lebontani. Ez a hajazás viszont fordítva történt mint a másikon. A tátongó lyuk miatt. Ráadásul az eredeti hajvarrás irtó kevés volt. Jószerével csak a fejtetőn. Így alul kibővítettem a dolgokat. Rém egyszerű volt megfűzni a hasadék jóvoltából. Aztán jött a neheze. A hasíték helyére valahogy rögzíteni kellett a hajat. Ragasztásra gondoltam, de mivel fésülni is akartam nem lett volna jó. Így maradt a varrás. Jobb is, bár nehéz volt egy kicsikét.
Nos a haj amit választottam, ehhez a fejhez, ebbe a hosszba kicsit merevebb mint a barna volt. Ezért elégé eláll a fejtől. De ha összefogom csinos pofija lesz a leányzónak. Íme Miss Hong Kong.

Így szabadon nagyon elállós, olyan mintha nem a saját haja lenne.
Így sokkal jobb

De ez a legjobb mert itt a legbájosabb. Nekem.

Nincsenek megjegyzések: