2014. augusztus 15., péntek

Punkból leányzó

Ami volt az így nézett ki.


 Aztán nem bírtam ki, mert nagyon felvillanyozott a hajazás munkálata. Igaz viszont nem egy nap alatt lettem kész vele lévén hogy folyton fűzni kellett és persze az ujjam bánja mert megkeményedett a bőröm tőle.
 De mint már említettem, még csak fél úton jártam mikor már láttam szép lesz a leányzó. Hát most itt van behajazva. A haj egy csatos paróka copfból lett lefejtve. Elég hosszú lett a leányzó haja, de nem akarom levágni. 
Közbe meg keresgéltem a baba külsejét és hát megállapítottam teste és sminkje alapján bizony ez is fleur meg még a másik kettő is. Találtam egy honlapot róluk és végül ez adta meg a kérdésekre a választ. Itt az utolsó linkje tartalmazza az újra hajazott babák képét, így aztán nem is baj hogy az enyém ilyen hosszú. Az eredmény annyira felturbózott, hogy rohantam el a boltba vörös parcsiért hogy Miss Hong-Kong-ot is mihamarább hajazzam.




 Ám a pucérka nem maradhatott a leány ezért kerestem neki egy korban hozzá illő ruhát. Hogy miért pont hideg időset?? Valószínűleg varrás közbe esett az eső így beborult az agyam és fázni kezdett. A gatyájával volt egy kis küzdelem. Bomba karcsú a lány, de a csípője nagyon széles, plusz gumilábára tapadt a comb rész. Azért végül felfért rá minden. A mintát amúgy a szőke rucija adta.


Ez a kendő olyan jó rajta. Részin a ruhához van, de főként azért kapta, hogy a friss hajazást lenyomja egy kicsit a fejére és ne álljon szét.


3 megjegyzés:

Kevin írta...

Gratulálok! Valami fantasztikus lett a végeredmény! Gyönyörű lett a csaj az új hajjal! :-) Aki annyira ügyes és tehetsége mint Te annak a keze alatt csak csodák születnek :-) Imádom olvasni a blogodat <3

Fricskamacska írta...

Ügyes munka! Én is agyalok rajta, hogy a régi kedvencem újrahajazom, most jó kis lendületet kaptam a te eredményed látva. Nagyon szép lett a lányka az új frizurával!

Bambuc írta...

Ez igen! Gyönyörű lett, megérte dolgozni vele. A kendő abszolút autentikus lett, nekem tetszik a ruhája is. Gratulálok!