2014. augusztus 11., hétfő

Megpucolva vagy inkább megfürdetve

Miután lefotóztam a csajokat kapott állapotba, azonnal fürdeni vittem őket. Részin mert piszkosak, részint mert büdik voltak az állott bezacskózástól. Először kaptak egy fürdőt és hajmosást. Ám a szappan meg egyéb más nem nagyon használt a makacsabb voltoknál. Így neki estem körömlaklemosóval. Lemosott az mindent, még az egyik csaj szemöldökét is. A hajakat jól kifésültem, elrendeztem és megszárítottam. A szempillákat kitépdestem. Irtó könnyen kijöttek. Közbe észrevettem, hogy kétféle szempilla rögzítés van. A nagy fejeknél be van vágva egy csík, ide van beragasztva a szempilla. Ezeket rém könnyű pótolni műszempillával. Simán berakja az ember majd méretre vág. A másik a a kis fejűeknél viszont bevarrt szempilla van. Azok stabilak, csak formára igazítottam őket.

Ezek a lányok formába, vagyis a gatyába rázást várják. A punk fejünek meg akartam, hagyni a közepén a hajat, hogy maradjon punk, de végül kihuzigáltam és elkezdtem hajazni. Elárulom, bomba szép hajkoronája lesz, pedig még csak félig kész.


A három grácia a hajasok közül. A szőke a barna és a fleur. Ahogy kimostam kifésültem a hajukat egész pofásak lettek. A fleur-ra csak fazon igazítás és szempilla berakás kellett.


A szőkének sajnos nem sikerült maximálisan leszedni a firkát, halványan látszik a nyoma és valami ezüstös pöttyök is vannak rajta, ezért arc színezést kap és az elmaradhatatlan szempillát.


A barna szintén arcfestést kap mert neki sikerült a szemöldökét is eldózerolni. És szempilla. A haja tökéletes.


 Mivel a fleur volt a legjobb állapotba, őt azonnal rendbe is hoztam. Levágtam egy hosszba a haját és copfoztam. Kimostam az ruháját is, de pechemre a ruhán lévő sötét csíkból volt deréknál egy masni, és az eresztette a színét. Így most a fehérből nem bírom kiszedni a színét. Ezért leszedtem a csajsziról és a meglévő ruhatárból öltöztettem. Ezek Dal baba méretei, de a gatya simán felment rá. A felső vállba szűk, de jól nyűlik a kötött. Viszont a kezére tapad mert az gumi.


  A pillákkal

 Új ruciba


Ugye jól áll a sárga?

1 megjegyzés:

Bambuc írta...

Nagyon szépek lettek így megfürdetve. Kíváncsi vagyok az új frizurára:-)