2014. augusztus 3., vasárnap

Még egy kötmény

Plusz egy szoknya. Beszereztem magamnak a kedvenc színemből egy horgoló fonalat. És nekiálltam megkötni. Szokásos módon ment. 3-4 sor kötés, letesz, folytatás 2 nap múlva. Szóval végül elkészültem valahogy ezzel is. Mivel ezt nem hústűvel kötöttem, hanem rendessel, elfelejtettem lecsökkenteni a szemek számát, így lötyögős lett, a tervezett bábikámra. Kisebbre kellett varrni. Végül elment a leányzóra, csak mivel nem volt neki nyárias öltözéke, gyorsan összekaptunk egy félkörből készült szoknyát gumis derékkal. Mehet pózolni a leány. Ja a kötményen van 3 csík. Az úgy keletkezett, hogy az elsőnél elfelejtettem fordítva adni a fonalat. Mivel nem volt kedvem lebontani, hát készült még kettő.


3 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon csini a felső, klasszak a csíkok! A szoknya is nagyon tetszik!

Nőszirom írta...

Tetszik a színe is és az összeállítás. Szép ez a baba.

Nőszirom írta...

Tetszik a színe is és az összeállítás. Szép ez a baba.