2014. augusztus 26., kedd

Fekete mini

Kezdjük ott, hogy nagyjából rendbe hoztam a 4. babát. A barna hajút. Mint már említettem a leányzónak véletlenül lemostam a szemöldökét.

 Mikor felrajzoltam az elsőt, nem sikerült szépre ezért lemostam.
 Méghozzá azonnal és még is folt maradt ott a helyén. Közbe felfedeztem ezüst pöttyöket is a fején, de nem csak az övén hanem a szőkén is. Ez valószínűleg valami idegen anyag a gumiba. Eltüntetni nem lehet. Megpróbáltam lefesteni, de kudarcba fulladt, mint ahogy a szemöldök folt is. Így aztán megfestettem még egyszer és szemhéját is kifestettem, hogy leplezze a foltot. Végezetül megkapta a szempilláját amit végül levágtam.


Miközben a fejjel foglalatoskodtam, ide oda tettem a testét. Végül elszakadt a gumi ami összetartotta az egészet. Végtére is megkeményedett. Gyorsan pótoltuk, nehogy már testtelen maradjon a fej.

Sajnos a térdéről nem lehetett eltávolítani a foltot.


Ez a fehér u alakú gomba tartja a gumit. Ha ez eltörik vége a babának.

 Végezetül fel kellett ruháznom a hölgyikét. Először retró ruhát akartam. Elkezdtem turkálni az anyagaim közt és hogyhogy nem egy rugalmas fekete bársony került a kezembe. És beugrott valami. Ez az anyag nem méterbe volt hanem egy szétvágott ruhám. És úgy döntöttem, elkészítem ugyan azt a ruhát amibe anno disco-ba jártam. A ruha egy dolog miatt végezte olló alatt. Mivel nem voltam, vagyok az a típus aki nőcis dolgokba jár, ha becsúszott néhány dolog sosem volt mivel párosítani. Így jött ki az, hogy ehhez a ruhához nem volt táskám. Plusz disco-ba nem igazán óhajtottam megválni tőle. Így a derekamra került egy sportos barna laza darab övtáska. És ez volt a legnagyobb hiba. Buliba menet pont egy járőr haladt el mellettem és jól megnéztek. Mivel a ruha mini, testre tapadó mély dekoltált volt, volt mit bámulniuk. Na akkor jöttem rá, hogy a táska egy elbaltázott dolog volt, ugyanis úgy néztem ki mint egy K... . Így mikor hazamentem, első dolgom az lett, hogy ollóvégre tűztem a ruhát, nehogy még belebújjak.
Íme a pirító darab.


Amúgy ez is retró darab most már. Elvégre van annak már vagy 20 éve, hogy divatba volt.


Nincsenek megjegyzések: