2012. április 29., vasárnap

Zoknilény

Nemrég az iskolába ahol tanítok, kaptam egy rakás párna töltetett. Méghozzá a rugalmasabb fajtájából. 5 zsák nem kevés. Ezért eszembe jutott, hogy készítek a lányokkal zoknilényeket. Már jó száz éve megvettem a könyvet de még egy példányt sem alkottam belőlük. Hát most adott volt az alkalom. Mivel az egész csoport csíkos zoknit hozott, hát nekiláttunk egy zebrának. Sajnos az óra végéig nem lettünk készen. Még én sem holott gyerekzoknit vittem. Viszont az egyik lány késve jött és nem is hozott zoknit, ezért ő sokkal hamarább összehozta a saját zoknilényét. Egy cicát. Annyira megtetszett a valóságban is hogy sürgősen vettem egy boka zoknit és én is megalkottam a saját macsekomat. Na és ki csípte a legjobban lévén, hogy macskamániás... Hát igen a lánykám szobájába végezte, alvó "maci"-ként. Azért egy fotó erejéig daadta. :)


1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon cukorfalat!