2012. április 14., szombat

Megint Blithe

 A nagy szemű pislogi, szem színe váltós babát már láthattátok nálam egy mágneses öltöztetősbe. Jelen esetben most kisebb kivitelbe készült kettő darab, de nem öltöznek. Lógnak. Kulcs mellett, húzózáron táska lógónak, meg ki tudja minek készülnek ezek itten, szabad a fantázia. Egyet bevallok, imádom festeni őket, akril festékkel. Lehet, hogy még is átnyergelek az art művészetre? Amúgy meg még finomítanom kell az ötletet. Az alig 10 cm-s kulcstartók kitömve veszítettek a sima képként megfestett bájukból. A fotók meg... Ilyenek ha sötétbe fotózunk.

2 megjegyzés:

martimez írta...

Nagyon édesek.
Én is szeretem őket festeni, csak én akvarellel ...( még nem mertem feltenni , a gyerekeim annyira rémisztőnek tartják ezt a babát... de én imádom ).

Hegemony77 írta...

Nagyon szépek lettek!