2012. május 17., csütörtök

Előkerültem

Az utóbbi hetek kicsit a rémálommal kecsegtettek. Kb. ilyen lehet amikor az ember elektronikai megvonásban szenved. Nem voltam sehol, csak némileg nem tudtam gépre ülni, lévén nem volt internetünk. Majd még a fényképezőgép is rakoncátlan lett, aztán család történések turbóztak, minek következtében időm sem maradt leülni sehová. Aztán szépen lassan rendbe jöttek a dolgok. Ennek hála itt püfölöm a klaviatúrát, nehogy elfelejtse az ujjlenyomatomat.
A fényképezőm meg duzzad a sok közölni való képpel, mert hát gatyába rázva végül is csak nyomtuk a gombot. És belefért egy születésnap is. A lányomé. Na és mit kap egy babakészítő lánya? Nem tőlem. Egy olyat, amit még én sem láttam soha és meglátva arra gondoltam nem e nekem vették ezt? Egy babakészítő készlet gyurma kiegészítőkkel. Jól elszórakoztam vele míg a lányom összekeverte a gyurma színeket nehogy már egységes színt kapjunk. De lássuk miről is van szó.





Nincsenek megjegyzések: