2012. április 5., csütörtök

Blog plázázás

Na ezt úgy kell érteni, hogy Monster Higt frankeistein lánya bevásárolt blog butikból. Szert tettünk egy kötött pulcsira és egy nadrágra. A kettő együtt nagyon jól áll neki, de a pulcsit nem csak nadrághoz tudja felvenni, hanem szoknyához is, mivel tavaszias kivitelt nézett, végtére is a reggeli hidegekhez még kell a garbó. Mihelyt haza ért az árú már bújt is bele Frankie, hogy pózólhason végre. Be is vetette magát a tavaszi zöldbe. Bármilyen hulla szagú ez a lány, imádja az életteli dolgokat.

Bevásárló szatyor tartalma. A papír táska sajnos lemaradt a képről, mert nagy lelkesedéssel ellopta a lányom.

 Nadrág pulcsival, némi hortenziával színesítve. A dögös.

Szoknya párosítás tavaszias könnyedség.

Pulcsi reflektor fényben.

És a kedvencem: Mikor kézbe vettem a gatyát elkezdtem nézegetni melyik az eleje melyik a háta. Reflexből belenéztem. Aztán úgy meglepődtem a címkén, hogy egyből beleszerettem az egész munkába, az alkotó észjárásába. Álmomba sem gondoltam volna. Már csak úgy megkérdem mosási címke nincs? :)

2 megjegyzés:

Resincrew írta...

Hú, milyen precíz és alapos ruha! :D Tök jó dolog ez a címke, nagyon szeretem én is a babaruhákban. :D

Hegemony77 írta...

Örülök, hogy tetszenek a ruhák, és persze a mini címkém :)) (Arra még nem jöttem rá, hogy a kötött ruháknál hova és hogyan tegyem.)
Aztán nehogy összevesszenek a lányok az új ruhákon!