2012. április 1., vasárnap

Mehetünk Győrbe

Emlékeztek még a részletekre? Gondolom nem volt túl élménykeltő egy blogbeírás de nem bírtam már nem közölni, csak még nem voltunk készek. Hát most végére jártunk a dolognak. De még így sem 100% hiányzik róla  két fa báb meg egy általam festett kép. Ez a baba cirka 80 cm tiszta textil. Ruhája bár korhű öltöztetős fazon, vagyis le vehetjük és modern ruhát is kaphat. Van neki alsó hosszú bugyigója, kombiné, oldal párna, alsó szoknya, szoknya, felső szoknya, fölső, kalap, harisnya, cipő. Az utóbbit imádom, csak nem volt most türelmem magas sarkut készíteni. Ja meg a kalapját csípem. Voltaképpen a testtel jól megkínlódtam. Egyszer készült vászonból és egyszer a pamutból ami ráfeszül. Tele van sziszifuszi munkával. A drága párom kiakadt azon, hogy megint lányt készítettem. Hát ha tudná, hogy van egy fiú is kiszabva és csak a varrásra vár akkor lehet, hogy többet vigyorogna. :)






Nem tudom miért... Miért fordította oldalra a képet mikor eredetileg a talpán fényképeztem és nincs sehogy sem forgatva. Tudja valaki, hogy kell ezt kiküszöbölni?

Amúgy ez a báb színház amúgy a szoknyájára derekára van kötve és a felső szoknya működik ez esetben függönyként. A háttér képet én festettem, de nem megyek el képzőművésznek mert ez még csak gyerek rajz.

2 megjegyzés:

Grety Gergaly írta...

Nagyon szép lett a babád!!!Mi is megyünk Györbe.

Hegemony77 írta...

Szerintem is nagyon szép lett a babád!
A kép elforgatásával kapcsolatban: próbáld ki azt, hogy a picasa-ban letörlöd, majd ismét feltöltöd a képet, hátha akkor nem forgatja el.