2011. augusztus 10., szerda

Kimaradt gótika

Oh, hát elfelejtettem! Van egy késő gótikus baba is. Ő csak szükségből született gyors megoldás volt, amit a győri zsűrin is jól leszóltak, de nem bánkódtam miatta. Ennek változatossága a felső surcote fazonján van. Ez hosszú lelógó ujjal prém szegéllyel készült, és a hossza is rövidebb.



Ami a fejfedőt illeti, mindenáron akartam készíteni egy kopasz homlokú borotvált nőt. Szerencsémre itt nem kellett pengét ragadnom. Egyáltalán nem kapott hajat a babám. De eleinte a már mindenki által ismert hosszú csúcsos tölcsér alakú hennimet akartam kendővel elkészíteni, de a leírások azt írják, hogy 1 méternél kezdődött a fejfedő és volt másfélszeres is. Nos lemondtam róla lévén hogy méretarányos kicsinyítésben sem fér a vitrinembe, ezért kapta ezt a szarvat, mely valójában hungarocellből van készítve, és bársonnyal bevonva. A kendőről viszont nem mondtam le.

Nincsenek megjegyzések: