2015. május 14., csütörtök

Tavaszi nagytakarítás.

Hát ha az ember beteg, elvileg pihennie kell. Elvileg meg hirtelen rájön, ha már otthon van akkor az elmaradt dolgokra most időt szánunk. És lőn. Belevetettük magunkat a tavaszi nagytakarításba. Mivel csak két vitrinem van és az is tele a a saját készítésű babáimmal, így a gyűjteményem a szabad por útján álltak. Ideje volt egy nagy kollektív fürdetésnek és a nagymosásnak.
Hát nem gondoltam volna, hogy megannyi babát milyen nehéz levetkőztetni. Aztán egybegyűjtve a tömeget úgy néznek ki mint egy android temető a filmekből.



Itt már a fürdőkádas temető. Jaj nekem, hogy fogok én ezzel végezni???


Hajmosás rémálma.


 És a folytatás, hogy az összes gubancos hajat kifésülve, beállítva kitegyük szárítani.


Hopp egy malőr. Hunter haja nem bírta a hajmosást, így megkopott kissé. Ez ugyanis bársony por. Majd átfésüljük a másik oldalra. Amúgy többek haja is hullik. Másokat meg át formáztam.


Itt már katonás sorrendben. Pucéran. Következő felvonásként a ruhák lesznek  kimosva.


Hát álmomba sem gondoltam volna milyen melós ezt megcsinálni. Úgy hogy a ruhamosás után majd el szöszmötölök az öltöztetéssel.

1 megjegyzés:

luna írta...

Ismerem ezt az érzést... Minden nyáron van fürdetés, az újonnan érkező seconhand babákra ez a villába való beköltözéskor történik először, aztán az éves - rendszeres fürdéskor a következő.

A leleksedésem mindig nagy, amikor elkezdem, de amikor fel kell őket öltöztetni, a végére már...

Jobbulást!!