2015. május 20., szerda

Magán klinika

Kezdjük ott, hogy Bambuc pont akkor beszélt a pocis babákról, mikor én is hajkurásztam őket. A vicc az egészbe az, hogy mikor feltettem a blogra, hol található meg nettes megrendelésként, pár napra rá el is fogyott, mielőtt lépni akartam. Végül is sikerült hozzá jutni. Bemutatni már nem kell.



Aztán itt van továbbá Froggy videói, amiből megint alkotnom kellett. Persze a leányzóm kifogásolja, hogy nem pont olyan amilyen. Naná! Fent tartom a változtatás jogát. Amúgy a belinkelt videót nézzétek meg. Dobtam egy hátast a szobájuktól. Na erről csak álmodni lehet.

No itt a videóból kicsent kép, ami alapja az én klinikámnak.


A magyaros csempe változat, ami elég karakteres.


A szoba egy ágyas, mert a másik oldalára kapott egy hegyekre néző ablakot, egy lehajthatós asztalt székkel.


 Az asztal "lábazata". Mivel mappába van ez is kellett az összecsukhatóság.



Kilátás a világra.

A monitor, amit egy reklámújságból vágtam ki, és mivel nem volt görbém, hát rajzoltam rá.


A függöny ami eltakar. Mit is?


Így nézz ki, ha összecsukom.


A szék, elég kórházas hatású. Hatalmas küzdelem volt. Mivel sem a szék fóliáját, sem a lábazatra tekert fém ragasztó szalagra, nem tapadt a ragasztópisztoly. Pontosabban simán lejött, így trükköznöm kellett. A ragasztó alatt be van irdalva a felület hogy kapaszkodjon valamibe.


A mappa jó lett, az ágy úgyszintén, csak fix.


Amúgy elkezdtem hulladékgyűjtő tevékenységemet ezekre az újra hasznos berendezésekre. Hát meg kell mondjam, még szemétből is kevés a választék ebben az országban. Mindennek más a formája. Pl.: mostanság keresek olyan flakont amiből pici lámpát lehetne összerakni, tehát hogy az üveg szája háromszög.

2 megjegyzés:

luna írta...

Nagyon ügyes vagy, nekem nagyon tetszik úgy, ahogy van.

Fricskamacska írta...

Én a legújabb foteleinkkel szenvedtem meg, öblítős flakon alját akartam ketté vágni, és eltört az ollóm. Oké, nem Fiskars volt, na de mégis :) Nagyon tetszik a soba, jó lett szerintem is.