2015. április 24., péntek

Térelválasztó polc

Néha van úgy hogy az ember nem figyel. Bútor alkotási hevembe csak azt néztem, hogy a meglévő anyagból tudok e valamit kihozni. Így jött ki, hogy a térelválasztó polcom kisebb lett a kelletnél. Bár ha azt vesszük alapul, hogy hányféle méretbe léteznek a babák, akkor a Bratz féléknek pont megfelel, ám jobban örültem volna, ha nagyobb, mivel úgy minden babához passzolnak. A karton amúgy zománc fessékkel van lefedve, mert épp festettem a lakásba, a maradékot meg ráborítottam erre a polcra. A kezdeményezés jó, de valahogy nem az igazi. A színes foltok azok opál üveg gyanánt vannak rajta. Egyenlőre csak így magába létezik, mert nem passzol semmihez a meglévő bútorok közül. De még születnek hozzá dolgok.





2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Ez a polc fantasztikusan jó lett!!! Nem találok szavakat!

L. írta...

Egyetértek, szuper jó lett ez a polc!
Pont mostanában kezdtem el én is babapolcban gondolkodni (miután megláttam az IKEA Huset bababútorszettet, ami azonban most sajnos nem fér bele a keretbe), de abban elég szimpla a polc - a tied sokkal, de sokkal ötletesebb, kreatívabb, igazi modern darab :)