2015. április 10., péntek

Szék dömping

Bútor gyárat kéne nyitnom. Csak azért nem asztalost, mert nem fából csinálom. Szóval ott ahol az ágyikót találtam, találtam egy jó kis háttámlás széket is. Csak hát... kemény fába vágtam a fejszémet. Az anyag választás miatt. Mivel bőrhatásút akartam. Találtam is pont a székre elég mennyiséget, tehát csínján kellett vele bánni. Az alapok beborításával nem volt gond, mert fonákja textil volt. Ám amikor össze kellett volna ragasztani, vért izzadtam. Mindig szétesett. Maradt a varrás. Az összeállításnál persze akadtak kivitelezési hibák, mivel emlékezetből dolgoztam. Utána már csak a lábak helyzetét kellett összehozni, mert feldőlt. Végül is egész jól sikerült a bőrfotel. Hogy kié a fotel az még legyen meglepetés.



És ha már szék, folytattuk tovább még kettővel. Az alapja mindkettőnek ugyan az, csak az egyik ülése kiszélesedik. Eleinte egyformára akartam a két széket, de menet közben, jöttek az ötletek, így született meg a masnis. Most már csak az a kérdés melyikből csináljak sorozatot.



A kék valójában türkiz az öntapadós metál tapéta. Egyszerű vele dolgozni, csak légbuborékokra kell figyelni.


Mivel a kék olyan sima volt, gondoltam felpúposítom az ülést. Mivel ragasztó pisztolyos a rögzítés, takargatni kell a ragasztást, így jött ki, hogy a szék szoknyát kapott. Hátulról nagyon cuki ez a masni.



 Nem szokásom mások ötletével páváskodnom, de valljuk be, attól még tetszik, és olyan jó hogy nem kell a kivitelezésen gondolkodni. Most vagy öregszem, vagy a nincs idő a gondolkodásra elv érvényesül.



2 megjegyzés:

Boróka írta...

Mind nagyon szuper lett, nekem a masnis tetszik a legjobban! Az a legérdekesebb, hogy a napokban én is csináltam ilyen szoknyás fotelt és hozzá kanapét is, így csak mosolygok, hogy az égiek milyen egy irányba tereltek minket. :-) A ragasztással nekem is volt gondom, vissza is kellett a foteleknél bontanom, és a szoknya nálam is az elfedés miatt került rá, úgyhogy van vele munka valóban. Én Defa Lucy-hez szántam, de nagyon úgy néz ki, hogy inkább Lagoona Blue-é lesz. Kíváncsi vagyok nálad kié a fotel! :-)

Tristen írta...

De nagyon jók!! Nagyon ügyes és türelmes vagy, gratulálok hozzájuk!