2014. szeptember 29., hétfő

Alkottam

Végre. Már azt hittem sosem lesz idő semmire. Ám... ha az embernek lánya van aki ugyan e hóborttal rendelkezik mint az anyja, akkor megkapja a magáét. Nálunk ez így hangzott: -Anya! Azért ülök le a tévé elé, hogy te alkothass. No persze be volt ígérve őkelmének a babaszoba. Pontosabban a gyerekszoba. Így beszereztem a hozzá valókat. Köztük egy sosem használt elemet a balsafát. Ez egy habkönnyű fa alapanyag amit nem kell fűrészelni, mert könnyű vágni. Pont ezért irtó sérülékeny is. De ha már birtokomba került, gondoltam csak összedobok belőle egy ágyikót. És lőn. A rácsos kiságy. Mivel 3 féle fa típusból készült, ezért lefestettem. Az alja oldala balsafa, a kapaszkodó az valószínűleg puha fenyő (sajnos nem tudom) a rácsok meg bambusz nyárs. Most csak egy csupasz változatot láthattok. De nemsokára otthonossá tesszük Cseri-Mari számára. A poén az, hogy elkezdtem festeni, még világos volt, mire befejeztem félhomály lett. A vaku viszont fényképezéskor elárulta, hogy nem egyforma a festés, plusz még csupasz fa is maradt. Igy majd javító festést kap.



1 megjegyzés:

Lisztina írta...

Ezt tényleg te csináltad? Ez nagyon jó! Imádom a precízitásod :-) Alig várom milyen lesz totál készen.

A lányodnak már most túl sok az esze :-) Pusszantom!