2014. szeptember 2., kedd

Gyerekszoba

 Amint észrevettétek belopakodott közénk egy pár pirinyó baba. Aktuálissá vált gyerek szobát készítenem. Így listáztam mi kell egy gyerekszobába picitől a kamaszig. A lista így áll:
- Baba ágy - valószínűleg saját gyártmány
- Emeletes ágy alul szekrény kivitelbe - szintén saját
- Pelenkázó asztal -saját
- Játéktároló ládika -saját
- Íróasztal a nagynak- saját
- álló lámpa - Szoptatós fotel - Mózes kosár megvan
- babakocsi
- etetőszék
- autós ülés
- bili
Szóval megvan a termék listám, legyárthatom mint anno a kiállítás bútorait. De jó pár dolog van itt amit nem fogok vagy nem tudok megcsinálni, ezért elkezdtem keresgélni a netten. Be kell valljam rém nehéz kereső szavakat találni, mert mindenki másként nevezi a dolgot. Így viszont találtam egy új blogot kutakodás közben. És ez nagyon tetszik. Mint mondtam nem vagyok egy nagy Barbie rajongó, de ez az igazi afroamerikai babák, hamisíthatatlan bája nagyon felismerhető és csupa báj babáit nagyon be tudnám fogadni. Íme: a blog.
 Ami nagyon elképesztett vagy csak én nem nézek annyi internetet, hogy tudjak róla, az a profi berendezések a babákhoz. Hol vagyunk mi ehhez képes.



Ide még betolnék egy kis bébimesét ahogy a lányom elképzelte. Miután lefényképeztük a bébi sztorit, lánykám sérelmezte, hogy az ő babája nincs bemutatva és rendelt egy dobozból kiszedős jelenetet, meg a bemutatkozós kézfogóst és egy Mózes kosarat.  Az utóbbit megkapta és az enyém kapott egy újat. És bevonásra került a szárnyaszegett tündér barbi mint anyuka.

Itt a srácok kihorgásszák az új lakót

Ő itt Cseri Mari

Kézfogás Kókusszal

Majd kézfogás Szilvával


Szilva odaadja a fekhelyét Cseri Marinak

Cseri Mari viszont nem tud bemászni, ezért szárnyaszegett Tündér anya segít

Na most már ő is otthon van


1 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

Ó,igen, Vanessa csodás birodalma! Mikor rátaláltam, nem tagadom, nagyjából három napig az ő blogjára tapadtak a szemeim, eszméletlen, amit elkészített! Viszont neki megvan az a vitathatatlan előnye, hogy Amerikában lakik, sokkal könnyebben hozzájut "fillérekért" akár babákhoz, akár felszereléshez. Nem kell szembesülnie egy olyannal az E-Bay oldalon, hogy "az eladó nem szállít az ön országába", és a tízezren felüli posta sem riasztja vissza.
Ezek a mózesek nagyon klasszak! Én nagyon rég varrtam, mikor újszülött Barbie bébiket költöztettünk :)