2014. június 7., szombat

Vannak dolgok

amikről nem tudjuk mire van. Vagy inkább rábökjük design avagy dísztárgy. Már régóta kinéztem, de még régebb óta nem voltam abba a boltba. Aztán úgy hozta a sors, hogy lánykám megkérdezte miért nincs bevásárló kocsink. És közöltem vele, hogy van, csak boltba kell menni érte. Mentem és két méretben találtam. A nagyobbik hogy milyen baba kezébe illik nem tudom, talán a Götz babáéba elfér. A kisebbik első ránézésre barbi méret, de később kiderült, hogy kicsi neki. Így csak egy megfelelő baba, jöhetett szóba vagyis kettő. Bratz és Moxi girlz. Nagyon jó ez a bevásárló kosár, mint az igazi. Egymásba csúsztathatók és babaüléses. Az pech, hogy egyetlen baba sem tud beleülni, mert a lábuk nem úgy hajlik. Azért egy fotózás erejére elcsentem a kocsit és beleültettem a babyz-t.




2 megjegyzés:

martimez írta...

Már én is régóta akarok. Hol lehet kapni , Játékboltban ?

csevi írta...

Butlers a bolt neve, ez egy konyhabolt. Játékboltba csak műanyag van és nagy méret.