2014. június 11., szerda

Nagyszemű

Múltkor bemutattam a megmaradt baba testeket és találtam egyetlen egy varrt fejű babát. Gyanítom, hogy praktika könyvből van a minta. Nem néztem utána. Aztán két dolog ötlött fel bennem, hogy van egy göndör hajam, amit egy csatról verbuváltam le. És nagy festett szemek. Így kísérleti alany lett a babából. Bár nem, hiszem, hogy még egy ilyet csinálok, parókahiányában. Kapott a leányzó egy egyszerű vállán megkötős ruhácskát, semmi bonyodalommal. Egy kötött anyagú rolnis kardigánt. Ment a fejére a haja két copfba elválasztva, masnizva és oda varrva. Majd festővászonnak használva fejét arcot dekoráltunk. Zöld szemű lett a kicsikém. De lehet, hogy átfestem kékre, mert ez az árnyalat valahogy nem jó az összhatáshoz. Nézem a képeket és lám sosem fogok megtanulni tükrösen festeni.





2 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

Ó, gyönyörű az arca! Én arra vagyok "rákattanva" ez a kislány egyből megfogott! Olyan bájos, hogy habár nem tartozik a gyűjteményem fő típusához, de szívesen befogadnám!

Agi írta...

ÉN IS BEFOGADNÁM :)!!!!