2014. június 16., hétfő

Organza

No igen, kitört rajtam a virág őrület. És a píró mánia. Vettem egy pár szín organza szalagot. Minimum 2 cm max. 4 cm széleset. Na meg az otthoni pár maradék métereim. És vágtam a köröket. Kicsiket és nagyokat. Sokat és színeset. Aztán mécsest gyújtottam. (a senki emlékére) Majd fogtam egy csipeszt és lángra vetettem szegény köröket. Flambíroztam a széleket, hogy elégé olvatag és pörgős legyen. (Vigyázatt! Nem szabad lángba tartani, csak a közelibe érintjük, figyelni kell az anyagot hogy olvad.) Majd az égetett köröket felnyársaltam közepüknél és méretüknél fogva egy tűre, és pár öltés gyöngyöcske, pár öltés gyűrű alap vagy fülbevaló hát, és kitűző, és készen van a virág "csokrocska". Pár napig elbabráltam ezzel, reggeli előtt egy 20 perc. Aztán az új élményt lehetett viselni. Jah, ehhez kellett ruhát választani.








1 megjegyzés:

Bambuc írta...

Gyönyörűek, leheletnyi finomság!
Ruhát a kitűzőhöz, még szép:-))))))