2012. december 9., vasárnap

Van folytatás.

De még milyen!
Nem bírtam ki, de a szekrény után rögtön jött a többi ötlet, hogy mit lehet még a habkartonból gyártani. És bizony megfogalmazódott egy egész modern szoba a fejembe. Ez kizárólag a 1/6 méretarányú babákhoz való. Biztos van nekik megfelelő bútor, bár én még a Barbie méretekre gyártottat sem találom kellőképpen méretarányosnak. Gondolom mert a tervezők helyfoglalás méreteit is beleszámolták a tervezésbe. Hát én nem. Ragaszkodom az arányokhoz. Így megszületett az új ülő alkalmatosságunk. Végtére is a csajoknak valami nyugis hely is kell a csevegéshez. Így megalkottam a szekrényhez passzoló kanapét. Ami áll egy u alakú textillel, vagyis bútor kárpittal bevont ülő részből, és fa mintázatú háttámlából. Az ülőrész 3 kárpittal behúzott szivacsot kapott. A maradék anyagból még lejött 3 díszpárna is.





Mihelyt elkészült az alkalmatosság, a lányok meg is szervezték az első csevej party-t. Látható mindenki kényelmesen elfért rajta. igazi lányos összejövetel. :)




2 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

Ez egyszerűen szuperkirály!!!! Jó dolguk van nálad a lányoknak! :)

Hegemony77 írta...

Ehhez már többször akartam hozzászólni... Nagyon-nagyon jó lett!
Fantasztikusan ügyes vagy!