2012. december 16., vasárnap

Új lakó

Magyar vonalon. Bár ebbe a karácsonyi forgatagba nem igen engedhetem meg magamnak az új dolgokat, kérni nem kérhetem ilyet, mert már nem bírja a családom az ilyen típusok gyűjtését. Lányomat és férjemet kivéve. Midőn a gyerekkel a játékboltba ténfergünk - totálisan megörültem, hogy be vittem oda - és folyton az hajtogattam papagájmód, hogy ez most nem kell nekünk, talán majd Jézuska hozza, ha hozza, kiszúrta a szememet egy 50%-os csomagolás romlott baba (értsd a csomagolása összetört). És ja persze ez kellett nekem. :/ A manga Witch film szereplője a lila hajú Hay Lin. Az nyilván a gyártók hülyesége lehetett, hogy ezt is pizsama party babának adták el, mint a HM kezdő kollekcióit. Ahhoz képes, hogy a főszereplő Vill, ami már régóta megvan milyen minőségi ruhába volt, ez felülmúlja a bóvli szintet. Minden, ami a babához tartozott huszadrangú bélés anyagból volt. Így aztán villámgyorsan átöltöztettem a csajszit.Egyenlőre pullip felsőt és Barbie farmert kapott, de ezek szűkek rá. Egyenlőre ez is megteszi, amíg nem varrok másikat.



 Ez az eredeti kollekció, hálózsákkal szív alakú sárga párnával és papuccsal.



Nincsenek megjegyzések: