2012. december 14., péntek

Duma folytatódik

Csak most két személyre. Randi? Lazán bedőlve babzsák fotelba.
 Mikor megszületett a terv, tudtam van bele töltő golyócskám is. Ám mint lenni szokott az ezer doboz közül melyikbe is van elrakva azt az én kobakom már nem tudja. Két hét volt mire feltúrtam a lakás összes létező helyét amibe elképzeltem, hogy ott lehet. És amilyen szerencsém volt, pont annyi volt belőle, ami elég. Pedig már ott tartottam, hogy veszek. Holott ha tudtam volna, hogy hiába, mert télvíz, karácsony közeledtével fel sem lelhető a boltokba. Úgy látszik öregszem. Vagy csak belezuhantam az álmok világába.




2 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

Hű, egy hasonló nálunk is lesz... Amint rájövök, a puszta közepén hogy lehet töltő golyókhoz hozzá jutni.

Hegemony77 írta...

Nagyon ügyes! El vannak kényeztetve nálad a babák!