2012. december 27., csütörtök

Tévézünk?

Ez az év utolsó bejegyzése, utolsó alkotása. Karácsony másnapján senki nem jött, senkihez nem mentünk. Így befejezhettem eddig feldarabolt utolsó szekrénykémet a tv szekrényt. Be kell valljam volt vele bonyodalom a tapétázás miatt. Összerakni egy pillanat műve, de a tapétázás olykor mindig felér egy horror munkával. Cirka három órát babráltam velem mire megfeleltek a méretek, sorrendek. A sorrend ugyanis csak menet közben derült ki, az ajtók miatt. Szóval ha valaki kedvet kapna rá inkább igazi fából készítse, mert az jóval egyszerűbb. Én viszont szeretem ha bonyolult tud lenni a feladat. :) Amúgy van egy távirányítónk, de hol a tévé??






4 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Ez is nagyon klassz lett! Kíváncsian várom a következőt... Esetleg egy (baba)házat is készítesz? :))

Fricskamacska írta...

Megint elvarázsolódtam! Az én babáim is szeretnének egyet!! :)

csevi írta...

Hát ahogy az alapokat nézem a nappali szoba simán egy négyzetméteres területet is befogna, akkor lehet vagy kétméteres a babaház.

Mamis írta...

Boldog Új Évet Kívánok!