2019. november 21., csütörtök

Tong baba

Betty Teen. Az orosz Barbie baba 1980-1900 évek kedvence volt. Arca kedves és bájos főleg a nagy szemei miatt.  Ahogy utána néztem, jobbára fehér - hirtelen szőke, vagy barna, de mindenképpen göndör hajjal készítették. Az enyém barna és nagyon bepödört göndör.



A ruha ami rajta volt arra azt tudom mondani talán eredeti, mivel a netten lévők közt nem találtam hasonló szabásmintájú fehér ruhást. Ellenben a rajta maradt gatyóka az eredeti és sajnos az idő vasfoga megrágta az anyagot.


És ímhol a ruha. Bár nagyon hasonlít azokra a példányokra amik menyasszonyi ruhába vannak, még is talán valahogy túl frissnek találom az anyagát.





Viszont maga a baba nagyon jó állapotban van. Olyannyira hogy gyönyörűen pattinthatós lába van. Így őkelme le tud ülni.
Mivel kutakodtam e baba után és nem leltem meg így ilyen formában a menyasszonyost, ezért amik ehhez a frizurához voltak korhű öltözetek, abból nagyon kinéztem egy aerobik felszereléssel rendelkezőt. Így lehet hogy le is cserélem. Ugyanis az összes babám közt virít ez a fehér ruha, mivel egyetlen egy baba se rendelkezik menyasszonyi ruhával. Sőt fehérrel se nagyon. Így aztán varrásra fel!


Nincsenek megjegyzések: