2019. november 3., vasárnap

Szerzemények (nem zenei) :)

Úgy nézem a babakiállításra való készülődés nagyon elvette az időmet. Így még a blogot se nagyon vezettem. Persze ha tudtam fotóztam, ám géphez ülni már nehezebb volt.

Halloween -re sajnos most csak kicsibe készültem. Ezért csak egy árva képet kaptok tőlem.



Aztán hazajött velem végre fonottka. Vagyis a 123 fashionista. Be is shoppingolt még ha nem is magának. Történt ugyanis, hogy a Auchanba, új típusú Barbi klónok születtek. Gondolom saját márka. Minőség kínai. A lány nem szép, ellenben a fiúval. Volt a lánynak cserebere ruha. Teljesen vegyes anyagminőségben, a fazonok jók, de a varrás pocsék. Viszont olcsó. Addig guberáltam míg két ruci haza nem jött velem. Ezek még úgy ahogy elfogadhatók. Összhatásba a hibák nem szembetűnőek.


Hörr. Beveri a fejét az ajtóba.









Ilyen a ruci csomagolása.


Nincsenek megjegyzések: