2018. augusztus 30., csütörtök

Harry Potter

Vannak örök slágerek. Ilyen a Herry Potter is. Vannak részek, amiket megnéztem. Van olyan is amit nem. Nem rajongok érte, de ha megy a tévébe, nem kapcsolom el. Van benne vonzás.

Ezért is lepett meg, hogy nálunk is megjelentek a róluk készült babák. Olyannyira hogy hirtelen felindulásból kettőt is beszereztem.



 Meg kell mondjam várakozáson felüli volt kézbe venni őket.



Hermione arca, egész jól visszaadja a gyermeki vonásokat, de ha csak ruha nélkül találkoznék vele akkor nem mondanám azt, hogy hasonlít egy színésznőre.


Ron viszont hozza a formáját. Olyannyira, hogy valójában ő volt az első akit mindenképpen kosárba akartam látni.


Köpennyel.



Köpeny nélkül.


A két köpeny közt van különbség. A fiúé hosszabb, mint a lányé.


A ruhájuk, mint az alsó és felső tépőzáras hátul.


Hermione zoknit is kapott, és így is belefér a cipőbe.


Ron- nak meg lefelejtették a zoknit a lábáról. Viszont mindkettőnek nagyon jó a cipője, támasz nélkül megállnak.


Mezitláb viszont csak Ron áll meg, mert lapos talpú.


Nagyon jó a hajlíthatóságuk. Kellemes mozgatni őket. Bár Hermione karjai lazák, könnyen hajlik.




Spárgázni is tudnak, ami azt jelenti, hogy keskeny fenekük van.



Egy pettite barbi modellkedik a leányzóval. A mi új lányunk kisebb és karcsúbb is nála.


Tartottunk egy  ruhacserét is. Az öltöztetéshez levehető a kézfej. Érdekes viszont Ron- ét nem tudtam kiszedni a helyéről.


 A pettite ruhái bők Hermione-ra, fordítva beleférnek az ő ruháiba,  de azért szűkek és az ujjak rövidek.


Ez a két baba most elvarázsolt engem. Így vérszemet is kaptam. Bár Herry Potter nem hasonlít, és még van két varázsló Minerva McGalagony és Dumbledore professzor, lehet hogy gyarapítom a létszámot. Minervával mindenképpen. Viszont hiányolok egy leányzót a képletből. Ginny Weasley. Nos ő viszont Hermione-hoz viszonyítva nagyon szép babába.


Nos akkor ide varázsoljuk a képet a teljes kollekcióról. 
Csiri bú- csiri bá...




3 megjegyzés:

Bambuc írta...

Nagyon különlegesek. Olyan monsteres alakja van Hermiónénak. Köszi a bemutatást. Hol vetted őket?

Barbidou írta...

Én is felfedeztem őket, ketten haza is jöttek már, Ron és Minerva.
A többiek is jók lennének, de sajna egyelőre ennyi fért bele a költségvetésbe. Viszont Minerva szenzációs! Tervezek beszámolni róla a blogomban.
Egyébként két helyen is kaphatók, játéknet és játékshop, a shopban kicsit olcsóbbak. Sajnos Ginny Weasley-t én is hiába kerestem! Pedig szebb, mint a Hermione baba szerintem.

Unknown írta...

Játékshopp.