2018. szeptember 8., szombat

Jöhet Afrika

Pont most olvastam a legtöbb blogon mások megjegyzései nyomán, hogy az embernek időnként gyorsnak kell lennie akkor ha be akar szerezni valami újat. Hát így történ nálam a fekete leányzóval. Ahogy megláttam, már rendeltem is. És milyen jól tettem... pont én vittem ugyanis az utolsó darabot.  ( A másikról ezért lecsúsztam, de lesz még kapható ha nem is e hónapban. )

Tehát... made to move. Képtelenség volt a dobozáról jó képet csinálni. Sajnos hülyén jött a fény.


Az én eddigi legsötétebb babáim mellett.

 

Gyönyörű arca van és puha haja.


Aktuális volt új ruhába is bemutatni. Volt ugyanis három batikolt kendőm az iskolai éveimből, amiknek most nagy hasznát vette.  Csak a hátteret nem találtam el. Most valahogy nem ment a fotózás. Sebaj. Most már csak nevet kell adnom neki, mert ő is jön alkotni. :)



2 megjegyzés:

Boróka írta...

Hú, de klassz ez a baba, gratulálok hozzá! Bár, már láttam őt külföldi képeken, de valahogy nálad annyira természetes, hogy itt sokkal jobban tetszik. Alig várom, hogy láthassam őt is a csapatodban munkálkodni! ;-)

Tüzes Beáta írta...

Az összkép ahogy fogják egymás kezét az csúcs!