2018. augusztus 26., vasárnap

79 Fashionista Barbi

Nem hiszem el. Szó szerint nem. Hirtelen a játékshop egyszerre dob be jó pár új babát. Volt miből tobzódni, de muszáj válogatni is a sorrenden. Hát mit mondjak marha nehéz volt. Még így is van a listámon jó pár olyan baba amit nem vettem meg, de azok polcokon is vannak, tehát nem kapkodják el. Ám amire vágytam azt nem óhajtom, hogy lenyúlják.

Így jön a képbe a 79-es.

Sokan nem szeretik, pedig bájos, hetyke arca van. Mérete a magas verzió. Ruhája egyszerű, viszont csak feltűr újjal nézz ki. Amúgy amolyan pizsama cuccnak látszik. A haja kettes lófarokba, és igen finom szálú.

Bár tetszik a pulcsija, azért el tudnám képzelni egy normálisabb ruciba. Elő kell szednem az alkotó kedvemet. Most egyenlőre szabira ment az is.








2 megjegyzés:

Nőszirom írta...

Gratulálok hozzá, remekül néz ki, bár én az ízületes babákért vagyok jobban oda.

Unknown írta...

Nyugalom azok is jönnek. Mikor megláttam hogy a néger mozgisból csak egy maradt, lecsaptam rá. Hetfön jön velem haza. 😆