2017. augusztus 12., szombat

Barbie Hero

Rég nem írtam. És már kezd elvonási tünetem lenni. De nem csak az írásban, hanem babában is. Bár a fő tényező most még sem ez. Kicsit háborús viszonyok vannak a lakásba. Felújítás.

Mint már írtam, babafront alulmúlja önmagát. Ha meg még is találok egy morzsát akkor épp lekésem megvenni. Szóval úgy nézem ez az év nem hoz szerencsét. Viszont az elvonási tünetek nem jók, mert hajlamos az ember a csakazértis-re. De hogy még se legyen unalmas, azért vigyáztam, hogy ne a megszokottat szerezzem be. Így tettem szert a Barbie videókaland animációs kialakítású babájára. Hát nem a szokványos barbi.




Olyannyira nem, hogy majd lehidaltam mikor kicsomagoltam a dobozából. A baba teste egy horror. Lehet hogy a dobozába jól áll a kibillentett csípő pózba, de a valóságba nem áll meg sehogy. Az egyik lába lentebb mint a másik. Csípője úgy szintén. Ennél fogva se terpeszbe, de egyáltalán sehogy nem lehet letenni ezt a babát, mert feldől. Ülve meg akkora terpeszbe ül, hogy lepipálja az első műanyagból készült babákat is. Ráadásul csámpás is a befelé forduló lábfejjel.







Eztán jött a fej szemrevételezése. Az arccal nincs semmi gond. Helyes pofija van. Ám a haja az viaszolt és kő kemény. Plusz a viasz megfogta az arcát így foltos a feje. Komoly kifőzés elé nézz ez a lány. 





Mivel a teste borzalmas, keresek neki egy újat. Amúgy sem szeretem ha egy babatestre felfestik a ruhát. Ugyhogy megyek használt játékboltba testet guberálni. 

1 megjegyzés:

Tristen írta...

Nézd a jó oldalát: nem kell neki zoknit mosnia, és nem lesz páratlan zoknija sem 😂