2017. június 24., szombat

Wonder Woman 2

Hát ez nem egy sorozat. Jelenleg mozikba menő film baba változata. Ezt a figurát nem is a lányos babák közt leltem fel, hanem az akció figurák férfi felmenői közt. Hol ott köszönő viszonyba sincs velük, ha a baba szerkezetét nézem. Wonder Woman meglehetősen jóféle ízületes baba. 4 féle változata van. Eredeti szuperhős ruhában egyszer ostorral, másszor pajzzsal. Míg az előbbinek levehető a ruhája, úgy a másodikra rá van festve. A filmszerepe alapján, még megjelenítették, íjászként és báli ruhába.





Mivel már van egy Wonder Woman eredeti ruhába, igaz nem szoknyás, ezért más mellett döntöttem. Hozzám ez költözött be:




 A nagyestélyi nem tartozik a kedvenceim közé, de hogy a csizmája nagyon meglepett az el se lehet mondani. Azt viszont el kell ismerni, nagyon jól megáll a lábán.


Bár még nem próbáltam rá más cipőt, a MH és EAH babák cipői rámennek a lábára.



A csajszi mivel akciós meglehetősen izmos felállást is kapott. Ez főleg alkaron látni. Mozgathatósága kicsit korlátozott hiába ízületes. De érdekes, hogy bárhogy állítom be a testét, akkor is érezhető az szuperhős jellem.






Mivel a kék ruhája nem nyűgöz le, egyenlőre kapott egy egyszerűbb ruhácskát.

A baba arca jellegzetesen az 50 évek korabeliségét sugározza, már össze is állt fejben, hogy milyen ruhát is fog kapni. Megpróbálunk belevinni egy kis lágyságot.






2 megjegyzés:

Nőszirom írta...

Köszönöm ezt a beszámolót. Élmény volt számomra olvasni és nézegetni is. Már én is szemezgettem a az első képen szereplő lánykával, de nem tudtam, hogy a ruha levehető-e vagy sem. Most megkaptam a választ. Gratulálok a lánykádhoz és várom az új ruháját.

Á írta...

A baba a Matteltől van. A Wonder Woman egy 2017-es film, nemrég jelent meg. Nézd meg mert nagyon jó!!
A babát Gal Gadotról mintázták de nekem valahogy nem tetszik a baba mimikája. Gal Gadot arcát eltalálták nagyjából de nem ez az arckifejezés jellemző rá