2017. június 18., vasárnap

Pusheen cat

Nem vagyok egy nagy macskás. De azért képes vagyok minden állatot szeretgetni. Szóval...

Pusheen cat egy divat cicus lett. Főleg szürkén fordul elő. Aranyos egyszerű pofijú dundi macsi, aki imád enni. Eddig is találkoztam vele néha néha a netten, de most valahogy egyre többet láttam. Hát idehaza nemigazán lehet kapni ezt a macskát. Így rém egyszerűen begépeltem, hogy létezik e róla szabásminta. És lőn.
Találtam egyet, de mégsem azt használtam. Szerkesztettem saját magam. Az alapanyaga filc. Szürke nem volt így belilult. Meglepődtem, hogy elsőre milyen jól sikerült. Nem így a sok kajája ami szintén textilből van. De ez egy zabáló macska úgy vettem ki a képekből. Ezért kapott egy rakás nacsit.

Őkelme macsi.


Fagyival.


Fánkkal


Pizzával.


Sushival és hozzávaló evőpálcával.


És jöhet a nagy kedvenc sült krumpli a mekiből.


Úgy látom befalt mindent mert, egy darab kaját nem látok nála. :)


Itt az eredeti példány


1 megjegyzés:

Bambuc írta...

Nagyon jó lett, nem is láttam még ezt a macskát! Azok a kaják?!