2017. február 26., vasárnap

Tiger avagy egy ajándékbolt felfedezése

Nem rég volt lehetőségem egy kis csavargásra. Így találtam rá egy ajándékboltra, ahol vicces, szokatlan ajándéktárgyak vannak. Szinte minden kategóriába. A bolt neve Tiger.
Itt az egyetlen helyen egyszerre zsákmányoltam néhány babákhoz illő dolgot.

Kezdjük a kertészkedéssel. Amit nem máshol, mint írószer vonalon szerzünk be. Egy ásó és egy gereblye. Ami nem más, mint....kihegyezett végű ceruza.




A másik zsákmány egy lámpa. Igazi vagány fazon. Több színbe is volt. Sőt még volt egy másik fazonú lámpa is, csak az csíptetős és nem lehet talpra állítani.





És hogy-hogy nem, de találtam raklapot. Konyhai oldalon, mint edény alátét. Ennek nagyon megörültem ám, mert akartam még csinálni, igaz a kellékek is megvannak hozzá, csak a fűrészem szétszakadt és nem vettem még másikat. Ennél fogva állt ez a munka. Ami nem is olyan nagy baj, mert most van szép 4 darab szabályos példányom.



Nos lányok akkor ideje lesz megbeszélni a tavaszi kertészkedés kezdetét.



ű

Ez az én raklapom ami kicsit másként néz ki.



2 megjegyzés:

Myrkky írta...

Mennyire jó az a lámpa!! (-: És a színe is! Ilyen raklapot láttam már, csak sajna nem üzletben, hogy meg is vegyem.

Bambuc írta...

Micsoda fogás!
Nagyon tetszik minden!!!

Annyira jól néznek ki a csajok a raklapokon ülve!