2016. október 8., szombat

Egyes számú vöröcske

Nos nem számítottam rá. De ott volt a polcon az orrom előtt. És akkor a kezem csak fellendült, kikapta és kosárba dobta. Nem csináltuk a vegyem ne vegyem dilemmát. Így viszont teljes lett a lista és megvan a tall, petite, curvy 3 gráciás. Igaz, hogy a curvy nem az amelyiket kinéztem, de mióta be afroztam a haját a lánynak azóta megszerettem. Így abból már nem lesz meg a barna hajú. De a másik kettőnél sikerült kivárni azt, amit szerettem volna és kívánság listára került.

33 számú fazon egy tall baba.

Imádni való a haja. Ahogy hanyagul a szemébe is lóg. A tapintása is kellemes. És az arca különösen bájos.




A 3 gráciás.

Ruhátlanul az arányok szemléltetése. Tall baba igazi deszka típus. A melleket egyik babán se vitték túlzásba. A test magasság különbségét a lábak teszik ki. A test maga mindegyiknél egyforma, csak úgy van alakítva, hogy optikailag is az alap tulajdonságot erősítse.



 Viszont a lábaknál van egy kis csalás. Tall baba lábujjhegyen áll. Míg a többi a talpán.


Szóval most egy kicsit a fellegekbe vagyok. Új szerzemény euforikus hatása alatt. :)

4 megjegyzés:

Bambuc írta...

Én is pont így voltam. Szerdán vettem meg ugyanezt a babát Pesten. A polcon volt egy petite és egy normál néger lánymellette, és annyira szépek voltak együtt, hog szívem szerint megvettem volna mind a hármat, de csak erre futotta.

Szerintem is gyönyörű az arca.

lozsu írta...

Szia, én viszont dilemában voltam ezzel a babával kapcsolatban, mégpedig hogy hajlik e a lába.....légyszí írd már meg nekem, mert nálunk most pont akciós és nemrég megint olyat sikerült vennünk aminek fix nem hajlítható lába van és a kiscsajom kiakadt...köszi

csevi írta...

Ez bizony merev lábú és karú. Ez a széria mind ilyen. Sajnos.

lozsu írta...

Igen már rájöttem, ugyanis megvettem őket, deee már nem vagyok annyira mérges, mert 12,90 euro volt a kettő, és majd vadászok a lengyelpiacon hozzá egy új testet, a duci, meg tetszik, hogy végre normális emberi formája van, de köszi a választ.....Délben jön haza a kiscsajom a suliból, meglátjuk mit szól hozzájuk