2016. október 14., péntek

Egy újabb táska

Tavaly óta sírok rívok, hogy nincs már egy jó oldaltáskám télire. Igen télire. Nem mintha az bundás lenne. Inkább én vagyok bundás a hidegbe. Ettől a puffancs állapottól csak az oldaltáskát tudom kényelmesen hordani. Egy darabig boltit keresgéltem, de semmi nem volt jó, még a sportos fazonból sem. Aztán, mivel műbőr is kerül a bőrök mellé, gondoltam varrok egyet, mert elég jó színek voltak. Ám mivel mindegyikből kevéske vagyon, több színűséget szavaztam meg. Így lett összedobva a fehér-zöld-kék kombináció. Volt mit küzdeni vele, mert tapad a műbőr én meg nem rendelkezem teflon talppal. Papírtól meg nem látok. Sikerült méretben, zsebben, sportosan, játékosan eltalálni a színeket is. Így rém kényelmesen elférek benne.

 Az eleje. Szép nagy fehér elő zsebet kapott egy cicóval. Nem vagyok olyan nagy macskás de nyár óta macskákat pátyolgatok.



A hátsó fertály. Lapos zsebbel.



Az oldalrészen és az alján teljesen körbefut a táska pántja. Ezzel megakadályozzuk a kinyúlást. Csak kék színbe volt táskapánt. De ettől lett sportos.


A belső zsebek épp elég mélyek kényelmesen pakolhatók.


Szóval ez most jól sikerült.


Nincsenek megjegyzések: