2016. január 2., szombat

Óriáslány új gardrobja

Nem könnyű a nagylánynak varrni. Mivel az eredeti ruhájának sem a színe sem a mintája nem tetszett, gyors váltásba kezdtem. Igen ám, de már a pizsijén elcsúsztam a szabásmintánál. Majd kiszabtam egy rugalmas anyagból egy hétköznapi ruhát és azt is jó néhányszor variálni kellett mire hozta a hatást. Végül azt sem bírtam ki hogy egy estélyi kiadás ne szülessen, így kapott egy fekete kék csillámost. Elég nehéz volt összedobni ezeket, mert a leányzó felső része hosszú karcsú, mire a köldökéhez érünk hirtelen szélesedik majd a duplájára. Ráadásul elől lapos hátul meg jóskán domborodik. Szóval nagyon kellett iparkodni. De ez nem szegte a kedvem. Még álmodok rá farmert.

Kapott a lány egy kalapot is. Az egy haj csatt volt. Tettem rá még némi tüllt. Ettől kicsit fekete özvegy lett. Bár a leányzó ruhája komoly színt ad, a bőre és a haja színe, cipője miatt, elég vidám hangulatot kap. Pech ilyen anyagom volt itthon.







A hétköznapi viselete már elég egyszerű. Itt már sikerült a hajához passzoló anyagot találni. olyan kis letisztult. Imádom őkelmét, de azért még van mit javítani rajta. Majd kivilágosítom a bőrét és kap új sminket is.




Nincsenek megjegyzések: