2016. január 16., szombat

Emeletes ágyikó

Froggy-nak több emeletes ágya is van és mindkettő nagyon tetszik. Ennél fogva úgy döntöttem, hogy keverem lehetőségeket, így az én ágyam nem fix. vagyis nincs összekapcsolva az alsó a felsővel, így variálhatók. Az ágy méretét az ezer éve elkészített matrac adja. Ágyneműt azt kiloptam a book szobából az egyikre. A másikra varrni kellett egy újat. Az ágy váza dupla hullámkarton befedve papírral és lefestve. Most nem kerekítettem történetet az ágy köré. De néhány életképet legyártottam.

Van egy kis parkettám is. Amint a képen látható egyik sötét másik világos. Ez valódi pici darabokból van összerakva, majd ezt fogom fénymásolni és összeragasztani.

Lássuk a képeket:









3 megjegyzés:

Nőszirom írta...

Ügyesen elkészítetted az ágyat, nekem tetszik. Főként az az újságpapírra hasonlító ágynemű. Hol lehet ilyen anyagra szert tenni?

csevi írta...

Az anyag az a Hobbi Művész ellátóból van. Kis darabka.

Nőszirom írta...

Köszi arra még nem is gondolta, hogy ott nézzek körül anyag ügyben.