2015. június 13., szombat

Táncos pólók

Épp szabunk egy új tételt. Táncosoknak több féle lenge pólókat. Nagyon megtetszettek és gondoltam kipróbálom kicsinyített másba. Hiába jó esésű az anyag, mást adott vissza mint kellett volna, de nem lett rossz az összhang. Mivel fejből szabtam, elcsúsztam a méreten. Ezért jó ha az embernek több méretű babája van. Így az első példányt Moxie Teenz kapta. A másodikkal már jobban jártam és rámegy az átlagos barbira is. A Valóságban egy pillangó ujjú póló. Mivel nem akartam szegetlenül hagyni, cikk-cakk öltéssel lett szegve. Ám varrás közben nyújtottam az anyagot így hullámos hatást kapott.
Viszont a nagy leányzónak alig van modern ruhája, így gyorsan kapott egy bugyogós nadrágot. Csak el ne irigyeljék a törökök.







 A kis méretnek viszont teljesen más, merevebb az állása az ujjának, de szerintem még így is jó.


2 megjegyzés:

Nőszirom írta...

Nagyon cuki!!

Hegemony77 írta...

Az a nadrág nagyon jó lett!