2015. június 6., szombat

Lagoona Blue

Emlékeztek e még, hogy vettem két leányzót átalakításra? Nos Lagoona -nak eljött az ideje.




Kezdjük azzal, hogy az összes létező hígító, festék lemosó, körömlakk lemosó, anyám tyúkja még mi, kevés volt ahhoz hogy lemarja a gyári arcot. Végül csiszolóhoz is hozzá nyúltam. És még így is maradt rajta a szájánál, amit sehogy sem bírtam leszedni róla.


 Mire vége lett a sminknek, gondoltam előbb frizurásítom. Mivel rövid bodor hajat akartam neki. Először levágtam vállig a haját majd, celofánnal bodorítottam, mint ahogy a festett hajat szokás. 



Az eredmény: Felül sima alul hullámos haj lett. Az eredmény jó csak göndörebbre akartam az alját.


Aztán kipróbáltam Bambuc módszerét. Az eredmény tökéletes, bár így nem sima a fejtető.




Végül elkezdtem a sminkelést. Van mit kínlódni vele, mert én képtelen vagyok egyformára rajzolni valamit. Aztán meg érdekes ahogy a pasztell ceruza fog. Így az első smink egy horror lett, lemostam. Le se fotóztam nehogy másokat rémisztgessek vele, hogy milyen béna vagyok. Így egy visszafogottabb félsminket raktam fel. Vagyis inkább alszik. Nincs fixálva, tehát még módosítható. Majd ha meguntam folytatom.






Ez a vak szemüvegünk. Dögös. Takarja amit nem látunk.


Ez meg itt a fagyis nyugágy. Elnyaltunk két zacskó pálcás fagyit. Sajnos nem vagyok elégedett vele. Ezért nem lett bemutatva még.



Nincsenek megjegyzések: