2015. június 14., vasárnap

Póló dömping gatyákkal

A mostani lehullott anyagokból, tömegszám szabtam pólókat. Hát most nagyon rám jött a varrás. Mióta a baba kellékeket gyártom, kedvem se volt gépre ülni. A szünet megtette a hatását. Plusz a jó anyagok is.

Először a toppok. Lilával kezdtem, feketével folytattam, majd terepre mentem. Közbe meg néztem mily gatyát is vehetnének fel a lányok hozzá. És semmi klappoló nem nincs. Ezért ami anyagocska volt most itthon összekaptam belőle egy fehér nacit a nagy lánynak. Többi még várat magára.


A feketével nem bírt a gépem, így jó ronda lett a varrás. Jó hogy nem látszik. (ne nagyítsátok ki :) )



És ha már terep akkor legyen nőies. Két lány kapott egy-egy szettet. Nyárra való tekintettel rövidet. Nem tudom, hogy látszik e, a szürke anyag két féléből van. A mangás passzé anyagból lett. El is lett rontva, mert szabás után vettem észre melyik a szín oldala és hátul nem középen gombolódik, hanem ferdén. Elfelejtettem felcserélni a tépőzár varrását. Kapott hozzá egy halász nadrágot.



Mivel a fentinél kiderült hogy nem jól klappol a két anyag egymáshoz, egy másik szürkét vettem elő. Ennek már jobb az összhatása. Nos eme katonai nőszemély shorttal kapta a felsőjét. És zsebre is vághatja a kezét. Amúgy kínlódás volt összehozni a gatya derekát, mert nagyon karcsú a dereka a csípőhöz viszonyítva, és ez gumis.


2 megjegyzés:

luna írta...

Nagyon szépek lettek a ruhák!!

A lila és a vörös hajú lányok Witch-lányok?

csevi írta...

Igen ezek a Witch lányok. Ilyet már nem kapni. Pedig keresem a többi szereplőt is.